Saturday 19 November 2011

duppp ! duppp ! duppp ! ...


kenape ngn hati aku nie..xtenang dibuatnyee..ape yg aku da buat?hurmmmm..aku mnjadi xtntu arah..mkan pun da slah..minom pun xbetoi..wat happen??!! actlly,esok nye adlah hari jadi aku. cetttt ! egtkan ape..bt suspenderr jeerr..HAHA ! hari yg paling menakotkkan..spttnye sonok..tp bg aku sonok hnye kejap jerr..nty sedeyy..ermmmm.oke..aku story lahh yee..

al-kisahhhhh..~ ttooooiiibbbb ~ urmmmmmm..detik 12mlm..midnght..11.55pm da ade owg wish at akuhh..dan ade yg da bg adiah pun at aku..pnye awai x awai dye bg..tp ape2 pun thanx yeee awak :) keesokan pagi nye..jengg!jengg!jengggg..!!! nothin' happen pun..juz dpt wish dr member2,call free ann..call lah yg trsayang<3..pd mlm nyee,aku takod gilakk..sbb member2 aku suroh aku dpt asrama rapat setia..ade ape ntahhh!! aku dgn rela hati g lahh..member da helo2 ann..aku gerak lahh..sampe sane,dgn hujan renyai2 nyee..aku nmpk 'something' yg lain at sume owg yg ade at citu..dlm hati ckp (nie msti kne pnye nie..mst ade ape2) last2 kantoi..aku nmpk kotak CAKE..act,dr jaoh da nmpk.tp bt dono jee..nk tgk ape PLAN dyowng nie..cewww.nk smbot bufday konon..blom dan aku nk tiup lilin, da kne kecepekkkk!!! krim cake at pp..mak,taw lah tgn mu besaq.jgn bt kuat2..saket taokk.cm kene penampo jee aku ase..p/s:abglong:) ..da selesai mkn cake..ade suare yg dtg..tangkap dye!!tepong2!! ..ape ag.mngelupo lah lari..amek kau.satu pdg jamal tuhh aku pusing..last2 ade gak mmber dpt aku..shitttt jee..aku dibawa sprti BANDUAN oleh kawan ku,IJAM..sampe je at tmpt mkn cake td..act,xsmpe pun ag..hah!amekk.tepong ateh pale..perghhhh!dng redo nye..aku pun merelakan tubuh ku 'dikotori'..cietttt! jgn pk bukan2 nye..heeee:D ade yg baling telor.xpecah.HAHA! sumpah lawakk.tp bdan aku lerr sakett kne telor xpecahh..hurrrr` peh da kne tepong,telor ape bagai..skunk giliran aku plak blas dendam. BHAHAHAHA ! (gelak beso) amek segngam tepong.nahhh! aku baling tepat kne at mmber aku..td bkn main ag bt aku,gelak..sukee??sonokkk??..memey mlm tuh plg best n superb bg aku..ape2 pun to yg trlibat mlm tuhh ziq,din,ajem,shuib,bglong,ijam,black,ayam,panjng,daus,ayam,abe,mida,gigi,yana,kecik n ema..thanx ekk..nty next year.bt ag.hehehe..best dpt kawan cm kowg..k lah,sekiann..salam:)
baru pehh masak..ase lahh ! heeee:D



No comments:

Post a Comment